Jak si stěžovat
- Objednavatel, klient cílové skupiny i jeho zákonný zástupce mají právo podat stížnost na kvalitu poskytovaných služeb z obsahových, metodických, organizačních i jiných důvodů, při porušení profesionálního přístupu či překročení etické hranice.
- Stížnost je možné podat osobně kterémukoliv lektorovi či vedoucímu zaměstnanci Poskytovatele, telefonicky na tel. 776449232, elektronicky na info@niz.cz nebo písemně na adresu Poskytovatele.
- Stížnost Objednavatel vyhodnotí a do 14 dní prokazatelně informuje stěžovatele o jeho zjištěních a případných možnostech řešení.
- Pokud nedojde ke shodě, má objednavatel možnost obrátit se se stížností také na zakladatele Poskytovatele či certifikační orgán, případně přímo na MŠMT.
- Objednavatel má povinnost předat Poskytovateli stížnost, kterou obdržel od účastníků PP nebo jejich zákonných zástupců.
- Každá stížnost ze strany žáků je následně projednána s vedoucím PP, je o ní sepsán zápis, který je po konzultaci založen a archivován ve složce k tomu určené.
- Stížnosti je nutné ve všech případech podávat neprodleně, na pozdější stížnost nemusí být brán zřetel. Zápisy o stížnostech slouží jako podklady k poradám, supervizním a garančním setkáním a ke zkvalitňování poskytovaných služeb.